رسالة الترحيب



ومــا كـنـت مـمـن يـدخـل العـشـق قلـبـه -
و لـكــن مـــن يـبـصـر جـفـونـك يـعـشــق
.




بحث هذه المدونة الإلكترونية

27‏/04‏/2010



فوق سطوحك


فوق سطوحك كنت واقف بكتشف

ان الحقيقة أكيد في يوم هتتعرف

ان الحقيقة في ليل عيونك مظلمة

واعترافك بين اديا فتح جروحي المؤلمه

فوق سطوحك كنت واقف للقمر

مستني نسمه تروح بقلبي للقدر

لكن حقيقة حبي اللي اتوصف

قبل ما اتكلم وقوللك قلبي مني اتخطف

خسارة قلبي وحبي تاهووا في الأمل

ولسا بسأل علي الوفا

طب قولي لي بعد غدرك ايه العمل



وفين الاقي الدفي
رغم غدرك قلبي بيكي بيبتسم
وفرحة لقاكي فوق عيوني بتترسم
آه ياقلبي من الغدر ومن طول البعاد
واللي زاد قلبي بنيرانه حبيب زمان
يعني بعنا وما فتش لينا أي خير
رفرف ياقلبي بجناح انكسر
وسيب مكانك للحجر



هابيع زماني وابيع قلبي للهوي
ومش هسلم لا كلمة حب حنينه
بيع ياقلبي زي ما باعوا
فوق سطوحك دمع قلبي بالدم كتب
أنا من خداعك قلبي تعب
فوق سطوحك دمعي مطر
فوق سطوحك


فوق سطوحك كنت واقف بكتشف

ان الحقيقة أكيد في يوم هتتعرف

ان الحقيقة في ليل عيونك مظلمة

واعترافك بين اديا فتح جروحي المؤلمه

فوق سطوحك كنت واقف للقمر

مستني نسمه تروح بقلبي للقدر

لكن حقيقة حبي اللي اتوصف

قبل ما اتكلم وقوللك قلبي مني اتخطف

خسارة قلبي وحبي تاهووا في الأمل

ولسا بسأل علي الوفا

طب قولي لي بعد غدرك ايه العمل



وفين الاقي الدفي
رغم غدرك قلبي بيكي بيبتسم
وفرحة لقاكي فوق عيوني بتترسم
آه ياقلبي من الغدر ومن طول البعاد
واللي زاد قلبي بنيرانه حبيب زمان
يعني بعنا وما فتش لينا أي خير
رفرف ياقلبي بجناح انكسر
وسيب مكانك للحجر



هابيع زماني وابيع قلبي للهوي
ومش هسلم لا كلمة حب حنينه
بيع ياقلبي زي ما باعوا
فوق سطوحك دمع قلبي بالدم كتب
أنا من خداعك قلبي تعب
فوق سطوحك دمعي مطر
وبعد ايه حسيت بانك جنبي خطر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

التعليق